Weer thuis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse en Rolien Knopper - WaarBenJij.nu Weer thuis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse en Rolien Knopper - WaarBenJij.nu

Weer thuis...

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse en Rolien

27 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal....

Zo donderdag avond zijn we nog heerlijk met z'n alle uit eten geweest. We kregen nog cocktails van het huis 1 dolle gezellige boel...
Samen met Anneke ben ik naar de Havanas geweest. Een geweldige laatste avond!! We waren pas om zes uur 's ochtends thuis terwijl je om vier uur de club wordt uitgezet... Wat hebben we in die twee uur gedaan??? :)..
De volgende dag heb ik lekker gerommeld en werd ik opgehaald door de taxi.. BAH! Ik heb een hekel aan afscheid nemen.. na twee traantjes trok het vervelende gevoel weg en had ik toch wel zin om terug te gaan!
Op het vliegveld ging ik inchecken.. op het moment dat ik wilde weglopen zei die mevrouw: 'Mevrouw Knopper, het vliegtuig moet nog even tanken op Port of Spain, maar dat duurt maar anderhalf uur en je vlieg maar een uurtje om!' Zucht...
Wat maakt het uit.. drie uur langer in het vliegtuig :S.. haha..

Op het vliegveld was ik met drie andere meiden was best gezellig en de tijd vloog voorbij.
Het vliegtuig was voor de helft gevuld en de deuren gingen dicht.. HUH.. heb ik dan twee stoelen voor mij alleen? mmmm dat is lekker. Laat ik dan ook een hele galante man naast me hebben die gewoon een bedje voor me klaar maakte. Zucht... Ik ben om half 12 uitgestrekt over drie stoelen in slaap gevallen en werd de volgende morgen gewekt om half negen met warme broodjes, thee en een sapje! Wat is vliegen toch lekker..
Nog 1 minuut resterende vliegtijd.. Nog 0 minuten resterende vliegtijd.. Hey hoe kan dat!! We hingen nog in de lucht..
'Vanuit de cockpit: We hebben een technische storing, de landing wordt pas later ingezet!' TECHTNISCHE STORING, BRRR... daar houd ik niet van!
Na 12 minuten stonden we veilig op de grond...
'Uhmm meneer, wat doen die grote honden daar... kunnen die misschien aan de kant??' 'Ohww, ze hoeven alleen maar aan mij te snuffelen? FIJN!'..
Anderhalf uur later.. dit keer hoefde m'n koffer en dingetjes niet leeg kwam ik naar buitenlopen!
Jeeej ik ben in Nederland op m'n teenslippers in de SNEEUW!!

KLIMAATSHOCK! ;)

Hier even gezeten met m'n ouders en kort gekletst.. Op weg naar de auto kreeg ik te horen dat ik direct door kon op m'n teenslippers naar het ziekenhuis.. Wat kijken al die mensen raar naar me?? Is het dan zo gek??

Jeetje wat was ik blij om mijn omaatje te zien.. en zij ook om mij te zien!!
We hebben heerlijk gekletst!! Maar na een half uurtje weer vertrokken, want ze was erg moe!

's Avonds gingen we uiteten bij Rosa's.. samen met Moon, An en Whitje, m'n mams en Erik..
Heerlijk!! Volgens mij hebben we een hoop herrie gemaakt :D hihi..
Toen ik thuis kwam lag mijn gehele kamer vol met balonnen en overal stond welkom thuis en Nien en Chrisje kwamen ook nog en we zijn heerlijk uitgeweest..
Een hilarische avond hehe :D...

Zondag de heeele dag op bed gelegen en natuurlijk naar oma geweest...
Maandag de hele middag bij opa, lekker voor hem gekookt en samen al m'n foto's gekeken!!
Heel gezellig :)..

Maar jeetje, het is heel dubbel om weer thuis te zijn.. aan de ene kant lekker en natuurlijk leuk om iedereen weer te zien! Maar aan de andere kant mis ik Suriname en m'n huisgenootjes daar..

Maar ik ga gewoon mijn nieuwe avontuur tegemoed!!
Eerst lekker van de winter genieten :D..

Liefss Ilse



  • 27 November 2008 - 14:52

    Mamsie:

    Ja red ik het weer om ook bij je laatste berichtje als eerste te reageren.

    Meid we moeten nog zoveel verhalen van je horen en we hebben zelfs nog niet eens al je foto's gezien, want de batterij van de laptop hield er mee op in het restaurant. :-)

    Maar je hebt het enorm naar je zin gehad, een reis om nooit te vergeten. Je hebt er hele leuke, nieuwe vrienden gemaakt, die waarschijnlijk nog lang tot je vrienden zullen horen.

    Helaas was je thuiskomst niet helemaal zoals je verwachtte, maar je hebt Oma tenminste nog alles kunnen vertellen :-)

    Maar ik ben ook wel heel blij dat je weer heel en veilig thuis bent, ook al kwam je op teenslippers aan terwijl buiten de sneeustorm was.

    We wachten je volgende avontuur wel weer af, want die zal er zeker komen.

    Liefs Mamsie en Eertje

  • 27 November 2008 - 21:45

    Daniella:

    Jeetje dit was alweer je laatste avontuur in Suriname :-(. Ik vond het super om ze te lezen en vind het top dat je dit gedaan en gedurfd hebt.

    Maar ook weer fijn dat je veilig en wel terug bent.

    Groetjes!

  • 01 December 2008 - 13:46

    Sjonnie:

    Dag meissie,

    lees da jij wel een bikkeltje ben, met je teenslippies in de sneeuw ga staan. Da doe ik je nie snel na, zei mei teentjes nie geschikt voor. En da ook nog geluk hebbe da je 3 uurtjes extra kon slaap doen in de tuigje. Goede ontvangst op de vliegveldje en in de avond lekker eet daan met je vriendjes. Hopelijk ben je ondertussen weer gewent aan de koude in je eigen landje. Anders kom je gewoon weer snel na de hier.

    Groetjes van je Sjonnie.

  • 03 December 2008 - 17:21

    Pap:

    Helaas voor jou is dit avontuur inderdaad over.
    Maar je zult zien dat de weken en maanden voorbij vliegen als je aan het werk bent.
    Voor je het weet zit je in Suriname. Dan ben je geen 6 weken maar 6 maanden foetsie.
    Vooralsnog zijn wij weer blij dat je een poosje hier bent.

    Je vader....

  • 11 December 2008 - 17:28

    Anneke:

    Dag lieve Ils!

    hoe gaat het met je? ik heb net je laatste berichtje gelezen en natuurlijk nog even weer (ik kon het niet laten) onze mooie stapfoto's gezien. echt was echt een heel gezellig nachtje!

    ik mis je op de schietbaan!

    Liefs, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse en Rolien

Rondreizen door Zuid-oost Azie

Actief sinds 10 Juni 2008
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 62707

Voorgaande reizen:

10 Februari 2010 - 06 Augustus 2010

Rondreis door Zuid-Oost Azië

10 Oktober 2008 - 22 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: